PKO Ekstraklasa – taką nazwę nosić będzie przez kolejne dwa sezony najwyższa piłkarska klasa rozgrywkowa w Polsce. Od 1 lipca obowiązuje odświeżony logotyp ligi, uwzględniający nowego Partnera Tytularnego. Zmianie ulegnie także cała identyfikacja wizualna rozgrywek. Ekstraklasa wraz z PKO Bankiem Polskim i przedstawicielami klubów planują również szereg aktywności marketingowych, które prowadzone będą przez cały najbliższy sezon.
„Rola partnera tytularnego Ekstraklasy to dla PKO Banku Polskiego zwiększenie zaangażowania w rozwój polskiego futbolu. Jesteśmy przekonani, że nasza strategia w zakresie współpracy z Ekstraklasą S.A. i klubami przynosi wymierne korzyści wszystkim stronom. Kibice doceniają nasze zaangażowanie w takie projekty jak Oficjalna Karta Ekstraklasy czy Kanapa Kibica, dzięki którym wiążemy ich jeszcze mocniej z ulubionymi zespołami” – mówi Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO Banku Polskiego.
Nowy sezon, nowy partner tytularny, nowy logotyp, nowa identyfikacja wizualna rozgrywek!https://t.co/SxeC4F5bg1
— PKO Ekstraklasa (@_Ekstraklasa_) 28 czerwca 2019
Oficjalna karta ekstraklasy dla klientów PKO Banku Polskiego