Polska spółka LPP, właściciel m.in. marek Reserved, Mohito, House, wybrała Google na strategicznego partnera cyfrowego.
Zgodnie z planami przyjętymi przez LPP, spółka zamierza przejść na pełną obsługę infrastruktury technicznej e-commerce wraz z Google Cloud do końca 2020 roku.
Dzięki nawiązanej współpracy firma chce w maksymalnym stopniu wykorzystywać potencjał chmury do rozwoju działalności online oraz wspierać cyfrową transformację w obszarze marketingu.
Z danych Polskiego Standardu Płatności wynika, że tylko w marcu, w porównaniu z lutym, sprzedaż online w kategorii odzież wzrosła aż o 63 proc.
„W ostatnim czasie nasze przychody z e-commerce wzrosły o 129 proc., a tylko w kwietniu było to aż 270 proc. Aby utrzymywać efektywny rozwój i wzrost cyfrowych kanałów Grupy, zawarliśmy strategiczne porozumienie z Google Cloud” – wyjaśnia Arkadiusz Ruciński, dyrektor ds. e-commerce w LPP.
W 2019 roku LPP zdecydowała się przenieść do chmury wszystkie działania związane z marką Mohito.
„Dzięki narzędziom Google Cloud przez ostatnie półtora roku serwis internetowy zyskał wysoką efektywność i niezawodność, szczególnie w okresach podwyższonego ruchu. Wszystkie akcje promocyjne czy bieżąca obsługa zamówień odbywają się płynnie i bez żadnych przeszkód, ponieważ system automatycznie skaluje się do liczby odwiedzających, zapewniając również maksymalną efektywność. Rezultatem tych działań jest optymalizacja kosztów oraz zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta w kanałach cyfrowych” – tłumaczy Dawid Papież, Industry Head w Google Polska.
Czytaj także:
Nad Polską wisi chmura. Warto się na nią otworzyć [RAPORT 300RESEARCH]