Revolut Business, platforma usług finansowych używana przez 500 tysięcy firm na świecie, udostępniła usługi akceptacji płatności swoim klientom biznesowym w 13 krajach Europy, w tym w Polsce.
Wejście Revolut na rynek akceptacji płatności pozycjonuje firmę w bezpośredniej konkurencji do globalnych graczy, takich jak Stripe i Adyen.
Dzięki nowej usłudze firmy mogą przyjmować – bezpośrednio na swoje konta – płatności od każdego, z dowolnego miejsca na świecie, bez konieczności posiadania strony lub sklepu internetowego, za pomocą prostych, szybkich i bezpiecznych linków do płatności, które mogą być udostępniane klientom firmy.
Nowe usługi pomogą firmom zarządzać wszystkimi sprawami finansowymi w jednym miejscu, bez potrzeby przełączania się i uzgadniania płatności pomiędzy platformami akceptacyjnymi i bankowymi. Klienci posiadający konto Revolut Business skorzystają z dostępności środków z płatności na drugi dzień, co przyspieszy dostęp do gotówki i usprawni przepływy finansowe w firmach.
“Płatności i przepływy pieniężne to krwiobieg każdego biznesu, dlatego zaprojektowaliśmy rozwiązanie, które spełnia nie tylko potrzeby w zakresie kont firmowych, ale także akceptacji płatności kartowych” – powiedział Nik Storoński, dyrektor generalny Revolut.
Dodał, że firmy w Europie wiedzą dziś lepiej niż kiedykolwiek, jak istotna dla ich sukcesu jest obecność na platformach online i mobile.
„Dlatego udostępniamy nowy, szybki i bezpieczny sposób na przyjmowanie płatności przez strony i sklepy internetowe, a dla klientów, którzy ich nie posiadają, przez bezpieczne linki do płatności. Naszą misją jest demokratyzacja rynku akceptacji płatności – właśnie ją realizujemy” – powiedział Storoński.
Usługi akceptacji płatności są już dostępne dla klientów Revolut Business w Polsce, Irlandii, Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii, Danii, Szwecji, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech, Niemczech i Austrii. Nowy produkt będzie udostępniony na kolejnych rynkach w Europie w najbliższych tygodniach.
Revolut powstał w 2015 roku jako usługa do wymiany walut. Dziś oferuje m.in. bezprowizyjny handel akcjami, ekspozycję na kryptowaluty, darowizny, sejfy Vault, funkcje do analizy i kontroli wydatków i konta dla firm.
Fintech z siedzibą w Londynie ma ponad 13 mln klientów na świecie i zrealizował ponad 1 mld transakcji wartych ponad 100 mld dolarów. W Polsce Revolut obsługuje ponad 1 mln klientów indywidualnych.
Czytaj także:
Najbardziej obiecujące fintechy w Polsce i regionie, czyli do kogo będzie należeć 2021 rok