Dziś wystartowała kampania crowdfundingowa nowej spółki Janusza Palikota – Tenczyńska Okovita SA.
Na realizację swoich celów biznesowych Tenczyńska Okovita chce pozyskać od inwestorów crowdfundingowych kwotę 4,18 mln zł, z czego najwięcej pochłonie budowa wieży destylacyjnej (1 mln zł), i opłata akcyzy (2 mln zł).
Pozostała część budżetu zostanie zainwestowana w remonty (0,5 mln zł) i zakup beczek do starzenia piw (400 tys. zł).
Przeznaczenie: zakup maszyn do destylacji, rozwój browaru czy budowa taproomu.
Ceny pakietów zaczynają się od 220zł.
To już trzecia firma z branży piwowarskiej, która organizuje zbiórkę na Crowdway.pl.
Strategia spółki przewiduje osiągnięcie pierwszych przychodów oraz progu rentowności już w 2020 roku.
Do 2024 planowana sprzedaż wyniesie 6 tys. hektolitrów rocznie, z czego 5 tys. stanowić będzie okowita.
>>>Czytaj też: Na ratunek Wiśle Kraków: krótka historia rekordowego equity crowdfundingu w Polsce