Wczoraj po godzinie 23 Bank Millennium na swoim koncie twitterowym poinformował, że nastąpiła awaria jego systemów. Klienci w jej wyniku mogli mieć problem z logowaniem do systemu przez stronę internetową i za pomocą aplikacji mobilnej.
Jak czytamy w komentarzach pod udostępnionym przez bank wpisem, klienci problemy z korzystaniem z usług banku mieli jeszcze także we wtorek rano.
Z powodów technicznych u części klientów występują problemy z logowaniem
do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia,
pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.— Bank Millennium (@BankMillennium) May 25, 2020
Kłopoty z działaniem systemów Banku Millennium miały pojawić się po raz pierwszy już w poniedziałek rano. Jak dotąd jednak bank nie poinformował na kiedy planowane jest zakończenie prac nad powrotem serwisów do pełnej sprawności.
Czytaj także:
Millennium: W II kwartale polska gospodarka skurczy się o 10%