Po pożarze w Annopolu, o którym informowaliśmy kilka dni temu, T-Mobile jeszcze nie przywrócił wszystkich funkcjonalności.
Nadal nie jest dostępna aplikacja dla klientów „Mój T-Mobile” – umożliwiająca m.in. robienie płatności za abonament – ani internetowe biuro obsługi MiBOA. Występują również problemy z wysyłaniem i odbiorem MMS-ów.
Jak podaje dziennik.pl, problemy występują również przy usługach realizowanych we współpracy z Pocztą Polską. W niektórych placówkach występowały w ostatnich dniach problemy z realizacją przekazów pieniężnych i wykonywaniem płatności.
W przypadku części przywróconych po awarii usług wciąż występują ograniczenia:
- Proces przenoszenia numerów trwa dłużej niż zwykle;
- Zwłoka dotyczy też obsługi zgłoszeń nadsyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej;
- Załatwianie spraw przez telefoniczną obsługę klienta w niektórych przypadkach też trwa dłużej niż zwykle.
Ostatni komunikat, opublikowany przez T-Mobile pochodzi z 4 lutego. Można się zatem spodziewać aktualizacji informacji w najbliższych dniach.