PKO Bank Polski uruchomił możliwość umówienia się na wideospotkanie – na początek opcja taka dostępna jest dla firm z sektora MSP.
Po raz pierwszy o uruchomieniu nowej usługi wspomniał wiceprezes PKO BP Adam Marciniak w trakcie ostatniego wydania podcastu 300Gospodarki i Impactu pt. Gospodarka Na Nowo.
W celu umówienia się na spotkanie klient powinien wypełnić formularz. Informacje dotyczącą daty i godziny spotkania otrzyma wówczas za pośrednictwem sms lub poczty elektronicznej.
Konsultacje – na początek jest to wybranych kilkudziesięciu doradców bankowych z całej Polski – są prowadzone w dni robocze w godzinach 9:00-17:00.
W trakcie rozmowy można uzyskać m.in. informacje o tarczy antykryzysowej czy produktach banku. Na takie spotkanie zapraszać mogą również sami doradcy.
Jak czytamy w komunikacie prasowym banku, PKO BP pracuje nad wdrożeniem takiego rozwiązania dla wszystkich swoich klientów – zarówno firmowych, jak i indywidualnych.
Usługa powstała we współpracy z Operatorem Chmury Krajowej, którego PKO Bank Polski jest współudziałowcem.
To drugie tego typu rozwiązanie zaproponowane przez Chmurę Krajową w ostatnich tygodniach. Pod koniec kwietnia ruszyła Teleporada (obecnie eWizyta) – projekt powstał na zlecenie Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia i umożliwia pacjentom korzystanie z konsultacji wideo udzielanych przez pracowników medycznych, bez wychodzenia z domu.
Czytaj także:
PKO Bank Polski coraz bliżej migracji architektury IT do chmury