Poczta Polska chce mieć ponad 20 tys. punktów odbioru przesyłek w 2022 roku. To jeden z najważniejszych celów strategicznych spółki.
„Jednym z najważniejszych celów strategicznych jest udostępnienie klientom 2 tys. zewnętrznych automatów paczkowych. To odpowiedź operatora pocztowego na dynamicznie rozwijający się w Polsce rynek zamówień internetowych i oczekiwania klientów. Docelowo Poczta będzie mieć ponad 20 tys. punktów odbioru przesyłek w sieci click & collect w 2022 roku” – informuje Poczta Polska.
Jednym z najważniejszych celów strategicznych @PocztaPolska jest udostępnienie klientom 2⃣0⃣0⃣0⃣ zewnętrznych automatów paczkowych. Docelowo Spółka będzie mieć ponad 2⃣0⃣0⃣0⃣0⃣ punktów odbioru przesyłek w sieci click & collect w 2⃣0⃣2⃣2⃣ roku. https://t.co/omYmpdndt3 pic.twitter.com/qGvMTGO4lr
— PocztaPolska (@PocztaPolska) October 13, 2020
Czytaj także:
Ranking najbardziej wpływowych osób dla polskiej gospodarki 2020