W cyklu wideo rozmów, które nasza redakcja nagrała podczas konferencji Impact’22, pytaliśmy gości wydarzenia o najważniejsze trendy i zjawiska gospodarcze w Polsce i na świecie. W tym odcinku rozmówcą Martyny Maciuch jest Łukasz Woźnica z firmy Apifonica.
Automatyzacja – dobrze wykorzystana może być dla przedsiębiorstwa kluczową inwestycją, wykorzystana nieumiejętnie – przeszkodą. Łukasz Woźnica z firmy Apifonica, zajmującej się automatyzacją obsługi klienta, odpowiada na nasze pytania, do kogo właściwie kierowany jest taki produkt.
– W naszych produktach chodzi o oszczędność czasu – pracowników firmy, klientów, ale też np. kandydata, który się do nas zgłosił w procesie rekrutacyjnym. Jeśli mamy stały zestaw kilku takich samych pytań dla każdego kandydata, to wykorzystanie voicebota jest w stanie skrócić czas takiej rozmowy kilka razy – mówi nam Łukasz Woźnica.
Rozmawiamy także o tym, jakie branże korzystają z automatyzacji, a gdzie ona się nie sprawdzi. Naszego rozmówcę pytamy także o to, czy roboty i automaty zastąpią nas na rynku pracy – a raczej w jak dużym stopniu.