Chińska platforma handlu internetowego AliExpress została nowym sponsorem piłkarskiego Lecha Poznań. Dla chińskiej firmy to pierwsze na świecie partnerstwo w zakresie marketingu sportowego.
Jak czytamy w komunikacie prasowym AliExpress, umowa między stronami będzie obowiązywać do 30 czerwca 2021 r., ale istnieje możliwość jej przedłużenia.
Zgodnie z warunkami porozumienia, logo AliExpress będzie prezentowane na spodenkach zawodników pierwszego zespołu
Lecha Poznań, a reklamy sponsora umieszczane będą na stadionie podczas meczów ligowych.
Dodatkowo AliExpress ma zaoferować kibicom Lecha kody rabatowe na dostępne na platformie produkty, które znajdą się w ofercie podczas wyprzedaży w Dniu Singla (11-12 listopada).
Pierwszy mecz Lecha Poznań, podczas którego zawodnicy pojawią się z logo AliExpress na spodenkach odbędzie się 25 października przeciwko Cracovii. Strój sportowy z logotypem nowego partnera będzie również używany przez cały sezon podczas rozgrywek Ligi Europy, w których udział bierze Lech Poznań.