Firmy oferujące przewóz osób zaczynają stawiać na abonament.
Rewolucję zaczyna Uber, który w San Francisco i Chicago testuje usługi w subskrypcji.
W ramach miesięcznej opłaty użytkownicy zyskują dostęp do wliczonych w pakiet: określonej liczby bezpłatnych dostaw jedzenia w ramach oferty Uber Eats, promocyjnych przejazdów autami Ubera oraz darmowych wypożyczeń rowerów i hulajnóg Jump.
Na podobne kroki w USA zdecydował się już główny rywal Ubera – firma Lyft.
Wdrożył usługę All-Access (z ang. dostęp do wszystkiego).
Uber na razie nie zdradza, kiedy zaoferuje subskrypcję w naszym kraju.
Teraz na podobny ruch zdecydował się Bird.
Kalifornijski startup – na razie w San Francisco i Barcelonie, wraz z wprowadzeniem hulajnogi Bird One – wdrożył testowo usługę abonamentową.
Za miesięczną opłatę ok. 25 dol. użytkownicy otrzymają możliwość nielimitowanych przejazdów.
A to mniej niż 1 dol. dziennie.