Potwierdzanie wpłaty i wypłaty gotówki oraz polecenia przelewu podpisem na ekranie dotykowym dostępne jest już w 56 oddziałach PKO Banku Polskiego – do końca czerwca 2020 roku urządzenia pojawią się w 500. Doradcy wykorzystują je również do edukowania klientów i prezentowania możliwości serwisu transakcyjnego iPKO. Zastosowane rozwiązanie gwarantuje szybszy czas obsługi, automatyczną cyfrową archiwizację i znaczną redukcję zużywanego papieru. Wprowadzane rozwiązanie jest jednym z elementów optymalizacji i digitalizacji procesów obsługi klientów.
Do końca grudnia ub.r. stanowiska doradców w wybranych 56 oddziałach w Polsce zostały wyposażone w ekrany dotykowe, umożliwiające złożenie podpisu dla usług transakcyjnych: wpłata i wypłata gotówki w PLN i w walutach wymienialnych oraz polecenie przelewu w PLN.
Klienci akceptujący swoje dyspozycje na ekranie dotykowym mogą otrzymać potwierdzenie ich realizacji na adres e-mail lub w tradycyjnej formie papierowej.
Urządzenie będzie wykorzystywane również do edukacji klientów w zakresie korzystania z bankowości elektronicznej iPKO.
Klienci w asyście doradcy mają możliwość sprawdzić jak wnioskować o produkty w iPKO, składać dyspozycje, realizować operacje.
Do końca czerwca 2020 roku łączna liczba oddziałów wyposażonych w ekrany wyniesie 500. Rozwiązanie zostało przygotowane przez bank we współpracy z firmą Nanovo.
>>>Czytaj też: Serwis PKO dla firm umożliwi sprawdzenie kontrahenta na białej liście podatników VAT