9 na 10 właścicieli sklepów franczyzowych Żabka osiąga satysfakcjonujące przychody w mniej niż rok. Własna działalność gospodarcza jednak zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem, zwłaszcza w czasach pandemii. Dlatego Żabka we współpracy z TUW PZU wprowadziła zbiorowe ubezpieczenie zapewniające bezpieczeństwo finansowe franczyzobiorcom – „Polisę na biznes”.
Polisa ma jak najbardziej zminimalizować ryzyko porażki biznesowej i zadłużenia franczyzobiorców. Działa w przypadku ujemnego salda w momencie zakończenia działalności pod szyldem tej sieci – wtedy zobowiązania finansowe pokryje ubezpieczyciel.
Mogą skorzystać z niej wszyscy franczyzobiorcy. Koszty nie są wysokie, choć wysokość składek i wartość ubezpieczenia zależą od długości współpracy z Żabką. Dodatkowo firma sama finansuje część wysokości składki.
„Bezpieczeństwo biznesowe przedsiębiorców prowadzących sklepy pod naszym szyldem stanowi nasz priorytet, szczególnie w czasach pełnych wyzwań, w jakich obecnie funkcjonujemy. Szerokie wsparcie ze strony dużej, stabilnej organizacji i to już od początku, odgrywa kluczową rolę dla powodzenia biznesu na rynku. Oferowane przez nas ubezpieczenie daje przedsiębiorcom pewność, że są chronieni w przypadku wystąpienia ujemnego salda po rozwiązaniu umowy franczyzowej” – mówi Damian Rybak, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców w Żabka Polska.
Polisę przygotowano we współpracy z właścicielami sklepów sieci oraz Towarzystwem Ubezpieczeń Wzajemnych Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych (TUW PZUW). Ten produkt jest unikalny na polskim rynku; jego plusem są konkurencyjne stawki, możliwe dzięki wielkości i silnej pozycji sieci Żabka oraz dofinansowaniu ze strony firmy.
Żabka już teraz zapewnia prowadzącym sklepy nie tylko gotowy do prowadzenia lokal, ale także narzędzia, które ułatwiają zarządzanie placówką, na przykład know-how, czyli pakiet praktycznych informacji. Oprócz tego przez pierwszy rok od otworzenia działalności przedsiębiorcy otrzymują gwarantowany przychód, który wynosi 17 tys. złotych miesięcznie.
Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7,6 tys. placówek. Prowadzi je prawie 6 tys. franczyzobiorców.
Więcej o polisie na biznes: Polisa na Biznes – wybierz ubezpieczenie dla przedsiębiorcy. Franczyza | Żabka – YouTube.